Forsendelsespolitik

Forsendelsespolitik – Maison Norda

Hos Maison Norda stræber vi efter at gøre bestillings- og leveringsprocessen så nem som muligt. Nedenfor finder du al information om, hvordan vi behandler og sender din ordre.

Gennemsnitlig Leveringstid

Når en ordre er afgivet, tager det 1 - 2 hverdage at behandle den. Ordrer afgivet i løbet af ugen behandles inden for én hverdag. Ordrer afgivet fredag aften eller i weekenden kan dog tage lidt længere tid.

Efter behandlingen vil din ordre blive afsendt. Levering tager gennemsnitligt 4 - 8 hverdage.

Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeserviceteam.

Afgivelse af en Ordre

Bestilling fra Maison Norda er enkel:

  1. Gå til produkt-siden og vælg den ønskede vare.

  2. Klik på knappen "Læg i indkøbskurv". Tjek størrelsen, farven og mængden.

  3. Når du er tilfreds, klik på "Gå til kassen".

  4. På informationssiden udfyld din korrekte leveringsadresse. Tjek alle oplysninger.

  5. Klik på "Fortsæt til levering". Du får her mulighed for at gennemgå dine leveringsoplysninger.

  6. Gå videre til betalingsoptionssiden ved at klikke på "Fortsæt til betaling".

Betalingsmetoder

Hos Maison Norda er alle betalingsmetoder SSL-krypteret for at sikre et trygt betalingsmiljø. Vi accepterer:

  • Kreditkort (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)

  • PayPal

Klik på "Fuldfør ordre" efter valg af betalingsmetode og følg de givne instruktioner.

Forsendelsesomkostninger

Godt nyt—forsendelse er 100% gratis på alle ordrer! Der kræves ingen minimumsordre. Vi dækker alle forsendelses- og leveringsomkostninger som et tegn på vores påskønnelse af vores værdsatte kunder.

Forsendelse af Din Ordre

Har du fundet den perfekte vare fra Maison Norda? Vi sikrer, at din ordre bliver behandlet og sendt så hurtigt som muligt.

For at opretholde fair priser sender vi ordrer i bulk, når vi når den nødvendige forsendelsesmængde. Vi værdsætter din forståelse og støtte i at hjælpe os med at skabe en bedre og mere bæredygtig verden.

Bemærk: I travle perioder kan der opstå forsinkelser på grund af høj efterspørgsel. Vi vil dog altid gøre vores bedste for at sende din ordre hurtigt. Hvis du har brug for, at din ordre bliver sendt hurtigt, bedes du kontakte os via e-mail, så vil vores service-team assistere dig.

Tak fordi du valgte Maison Norda!